REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Amplico Life AIGinwestycja
Pokaż inwestycję
Amplico Life AIG
Warszawa, Śródmieście, Przemysłowa 26a
Tor podejściowy do Portu Gdynia zostanie pogłębiony i poszerzonyartykuł
Pokaż artykuł
Tor podejściowy do Portu Gdynia zostanie pogłębiony i poszerzony
Za 20 miesięcy tor prowadzący do Portu Gdynia będzie 130 metrów szerszy i o 3 metry głębszy. W czwartek, 10 lutego Urząd Morski w Gdyni podpisano umowę na realizację zadania pn. "Pogłębienie toru podejściowego i akwenów wewnętrznych Portu Gdynia. Etap II – Pogłębienie toru podejściowego".
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończoneartykuł
Pokaż artykuł
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończone
Z końcem czerwca wody potoku zostały wprowadzone do komory w rejonie ulicy Miechowity, by następnie popłynąć przez całą długość nowo wybudowanego kanału, czyli 388,65 m (wraz z komorami ok. 400 m). Przebudowa Sudołu Dominikańskiego była jednym z najtrudniejszych zadań inżynieryjnych pierwszego etapu budowy.
W Polsce rozpoczęła się produkcja nowego Volkswagena Crafteraartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce rozpoczęła się produkcja nowego Volkswagena Craftera
Cyfrowy kokpit, liczne systemy wsparcia kierowcy, m.in. te monitorujące ruch pieszych, czy rowerzystów, nowa kierownica wielofunkcyjna, kabina wyposażona w najnowszą generację systemów infotainment – tak wygląda nowy Crafter, którego produkcja rozpoczęła się w zakładach Volkswagen Poznań we Wrześni. Nowością jest również cyfrowy asystent głosowy ze zintegrowanym chatem ChatGPT.
[Polska] Na polskim rynku powierzchni magazynowych i przemysłowych bez zmianartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Na polskim rynku powierzchni magazynowych i przemysłowych bez zmian
Najemcy pozostają ostrożni, deweloperzy ograniczają inwestycje spekulacyjne, okolice Warszawy nadal...
[Warszawa] Okolice Warszawy – największy hub logistyczny w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Okolice Warszawy – największy hub logistyczny w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej
Całkowita podaż powierzchni magazynowej w okolicach Warszawy przekroczyła 2 miliony mkw. Dominująca...
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastach
Rynek centrów handlowych urósł o 94 000 mkw. w I kw. 2015 r. Dominowały rozbudowy istniejących...
[Kraków] Krakowski boom biurowyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Krakowski boom biurowy
Na krakowski rynek wchodzi rekordowa ilość biur, które szybko znajdują odbiorców.
7R Park Gdańsk IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
7R Park Gdańsk III
Barniewice, Dębowa
firma
Pokaż firmę
Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Atrium Park KTC Development Sp. z o.o. SK
firma
Pokaż firmę
Tęczowa Business Park Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Holiday Park&Resort Sp. z o.o. sp. k.
firma
Pokaż firmę
Hilten Sp. z o.o.-Ślężna Park Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Central Park Mielno sp. z o.o. sp. k.
firma
Pokaż firmę
Park Naukowo-Technologiczny "TECHNOPARK GLIWICE" Sp. z o.o.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA